مرکز عرضه نوشابه زمزم پت 300 سی سی – قیمت خرید

امتیاز دهید post

بازرگانی سامان گستر به عنوان مرکز عرضه معتبری که قیمت خرید نوشابه زمزم پت 300 سی سی را برای مشتریان عمده بسیار مناسب در نظر گرفته است، از سلامت و کیفیت محصولات دیگر خود نیز اطمینان کافی دارد. از همین رو خریداران به این شرکت اعتماد کافی دارند. بدین ترتیب نخست با کارشناسان فروش این مرکز خرید مشورت کرده و سپس خرید خود را انجام می دهند.

 

مرکز عرضه نوشابه زمزم پت 300 سی سی - قیمت خرید - سامان گستر

بررسی عملکرد شرکت زمزم از سال 1370 تا امروز

بعد از برداشتن تحریم های اقتصادی بین المللی رقابتی در صنایع مختلف ایران به وجود آمد و باعث شد تا شرکت زمزم محصولات و نوشیدنی های جدیدی را به بازار وارد کند و در حوزه ساخت شیشه های نوشابه و پت و قوطی های آلومینیومی هم فعالیت کرد. هم اکنون نیز شرکت زمزم 16 کارخانه نوشابه سازی بزرگ در سرتاسر ایران دارد. از آن زمان به بعد شرکت کوکاکولا و پس از آن پپسی کولا بطور رسمی و با ایجاد نمایندگی انحصاری وارد بازار کشور شد.

به دلیل اینکه جایگزین ها برای این محصولات زیاد شد، کشش قیمتی هم افزایش پیدا کرد. منتها متاسفانه این شرکت نوشابه سازی از آن تاریخ درباره ورود به بازار تجارت الکترونیک عملکرد بسیار ضعیفی داشت و به همین دلیل در نهایت بازار عرضه نوشابه در اختیاز رقبایش قرار گرفت.

 

 

از اشتباهات شرکت زمزم میتوان به این اشتره نمود که با بازاریابی ضعیف و عدم شناخت بازار و واکنش های مناسب و به هنگام، سود بسیار زیادی را از بازار نوشابه از دست داد. بطوریکه بسیاری از محصولات و نوشیدنی های این شرکت تا به الآن نیز گمنام و ناشنتخته باقی مانده و با عرضه محصولاتی همانند، نوشابه های انرژی زا و آب گازدار تنها سعی در نمایاندن حضور در بازار نوشابه و بهروری خودش به مدیران و عوامل بالادستی در بنیاد مستضعفین داشت.

مرکز عرضه نوشابه زمزم پت

در حال حاضر بهترین نوع نوشابه زمزم‌ که در سایز متوسط تولید میشود و با قیمت عرضه عالی به بازار ارائه می گردد، پت 300 سی سی است. نوشابه های زمزم به دلیل وجود ترکیبات موثر و کارآمد علاوه بر انرژی زایی، تاثیرات منفی بسیار کمتری بر سلامت جسمی دارد. این نوشیدنی از نوشابه های ویژه ‌‌کم نظیر تولید داخل است. بخصوص در میهمانی ها و مراسمات و همچنین مصارف روزانه بسیار قابل استفاده است. این نوشابه در بسته بندی های استاندارد و مقاوم به ضربه وارد بازار می شوند.

در اغلب مرکز عرضه های کشور نوشابه زمزم پت 300 سی سی با قیمت خرید ارزان قابل ارائه است. البته در این مراکز معتبر مثل شرکت سامان گستر، محصولات خارجی نیز عرضه می شود. تمامی محصولات اعم از خارجی و ایرانی با قیمت معینی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

فعالیت مراکز عرضه نوشابه زمزم، پپسی و کوکاکولا در شهرهایی مانند:

تهران

اصفهان

کرمان

مشهد

یزد

با فروش بسیار بالایی همراه است.

 

 

وقتی مشتریان برای خرید نوشابه اقدام می کنند، به طور معمول  کیفیت و برند را به عنوان پارامتری بسیار مهم مورد نظر قرار می دهند. نوشابه زمزم را شرکت های مختلفی ارائه می دهند و شرکت سامان گستر یکی از نمایندگی های اصلی آن است. همیشه محصولات درجه یک و عالی از مزیت هایی بیشتری برخوردار هستند و خرید و فروش بیشتری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close