قیمت نوشابه زمزم بطری

امتیاز دهید post

در حال حاضر شاهد فروش نوشابه زمزم بطری با قیمت عالی در بازار داخلی هستیم. به علاوه این نوشیدنی صادرات بسیار خوبی در نمایندگی ها و بازرگانی های خرید سرتاسر کشور دارد. تولید محصولات با کیفیت و مرغوب مانند نوشابه زمزم بطری همواره توانسته شرایط مطلوبی را برای صادرات این محصولات به وجود آورد. زیرا رقابت نوشابه خوش مزه و با کیفیتی مثل زمزم بطری، با نوشابه های درجه دو تولید شده توسط کشور های همسایه کشورها آسان تر است و میزان فروش آن افزایش خواهد یافت.

 

قیمت نوشابه زمزم بطری - سامان گستر

تاریخچه شرکت های نوشابه سازی

با مطالعه تحقیق در حوزه صنعت نوشیدنی، متوجه این موضوع خواهیم شد که صنعت نوشیدنی به طور کلی به دو برهه زمانی متفاوت دسته بندی میشود. یعنی پیش از ساخت و تولید نوشابه و پس از ساخت آن. نخستین بار نوشابه گازدار در کشور آمریکا تولید شد و طعم و مزه جدید و متفاوتی که داشت با سرعتی حیرت آور مورد توجه مردم سرتاسر جهان قرار گرفت.

این نوشیدنی خوش طعم و محبوب که کوکاکولا نام داشت، در سال 1886 به واسطه یک داروساز اهل کشور آمریکا که جان پمبرتون نام داشت اختراع شد. چندین سال پس از آن دارو ساز دیگری که کالب بردهام نام داشت  و ساکن کالیفرنیای شمالی بود، فرمول ساخت نوشابه پپسی کولا را کشف کرد. این دو نوع نوشیدنی با سرعتی بسیار زیاد و تعجب آور در سرتاسر آمریکا و سپس اقصی نقاط جهان عرضه شد و به لحاظ طعم و مزه نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

 

در ابتدا از نوشابه به عنوان نوعی نوشیدنی محرک و انرژی زا که خاصیت دارویی دارد، استفاده میشد. اما سالها بعد و با گذشت زمان این فرضیه رد شد. این نوشیدنی محبوب ساخت کشور آمریکا در سال 1334 با برند پپسی کولا وارد کشور ایران شد. رفته رفته  دیگر برند های نوشابه نیز مثل کوکاکولا، کانادا درای، فانتا و سون آپ هم وارد کشور شدند. از طرفی، دیگر شرکت های نوشابه سازی ایرانی از جمله ساسان، خوشگوار و زمزم هم شروع به تولید نوشابه و انواع نوشیدنی های گازدار کردند. نکته جالب و قابل توجه این است که در حال حاضر کشور ایران جزو مصرف کننده های اصلی نوشیدنی های گازدار از جمله نوشابه در جهان می باشد.

فروش عمده نوشابه زمزم بطری

خوشبختانه شرکت نوشابه سازی زمزم به عنوان یکی از  معتبر ترین شرکت های ایرانی با تکیه بر دانش روز دنیا، انواع نوشابه زمزم اعم از بطری و قوطی را در شرایطی عالی تولید و با بهترین قیمت به بازار ارائه می هد. بطوریکه وقتی به خریداران و مشتریان خارج از کشور ارائه گردد، به آسانی آن را قبول کرده و برای خرید آن هزینه می کنند.

نوشابه زمزم بطری از نوشیدنی های ایرانی است که در چندین سال گذشته به طور ویژه و با شرایط فروش فوق العاده به بازار عرضه می شود. تمامی نوشیدنی ها و محصولات غذایی هر چه حرفه ای تر تولید و ارائه گردند، فروش بسیار بیشتری در بازار نوشیدنی داخلی و بین المللی خواهند داشت.

نوشابه زمزم در بسته بندی های گوناگون و استانداری همچون:

قوطی

بطری

شیشه

ارائه می گردد که در افزایش میزان صادرات و فرشو عمده بسیار تاثیر گذار است.

 

 

در جهت فروش عمده نوشابه زمزم بطری با قیمت خوب، بازار نوشیدنی کشورهای همسایه ایران مانند ارمنستان و عراق گزینه های مطلوبی هستند. چرا که می شود در این کشور ها محصولات این چنینی مرغوب مانند نوشابه زمزم بطری را به طور عمده ارائه داد و سود آوری بسیار خوبی را تجربه کرد. اما نکته طلایی برای افزایش میزان صادرات و ورود بیشتر ارز به کشور، بالا بردن سطح استاندارد و کیفیت محصولات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close