بازرگانی فروش نوشابه زمزم خانواده (قیمت روز)

امتیاز دهید post

در بازرگانی سامان گستر جهت فروش نوشابه زمزم خانواده، قیمت روز انواع مختلف این برند قابل استعلام است. اگر قصد سفارش و خرید نوشابه خانواده (بطری یک و نیم لیتری) با کیفیت عالی را دارید، برند زمزم پیشنهاد ما به شما است. این شرکت معتبر محصولی درجه یک و با کیفیت را به بازار نوشیدنی عرضه می کند. در خرید نوشابه زمزم هر فرد انتخاب های متعددی دارد. زیرا تولید این نوشابه در کارخانه نوشابه سازی زمزم در طعم های مختلف انجام می شود و طبیعتا کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت با یکدیگر یکسان می باشد. نوشابه زمزم از خانواده محصولات گازدار است به خاطر داشتن ترکیباتی استاندارد، ضرر چندانی برای بدن نخواهد داشت.

 

بازرگانی فروش نوشابه زمزم خانواده (قیمت روز) - سامان گستر

مصرف نوشابه چگونه بین ایرانیان مرسوم شد؟

در آن زمان این کارخانه بزرگترین کارخانه ساخت نوشابه های بذون الکل بود. در صورتیکه، شرکت زمزم اولین شرکت نوشابه سازی موفق در ایران است. این شرکت در ابتدا به دلیل یکسان نبودن طعم و مزه نوشابه با ذائقه مردم ایران، قادر به فروش نوشابه هایش نبود. با اینکه قبل از ورود نوشابه به ایران نیز، ایرانی ها از طعم دهنده های مختلف لیمویی، آلبالویی و … برای خوش مزه کردن آب استفاده می کردنند.

در آخر این شرکت سازنده نوشابه با عرضه رایگان نوشابه بین مردم، محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرد و فروش آن نیز بیشتر شد. همزمان با وارد شدن به دهه پنجاهم شمسی، نوشابه ها در بین مردم ایران محبوبیت و شهرت زیادی پیدا کرده بود، به طوریکه در طول مدت 3 سال، یعنی از سال 62 تا 65 ساخت نوشابه در کشور از 1.7 میلیارد بطری به بیش از 2 میلیارد بطری در سال افزایش پیدا کرد. در جال حاضر نیز ایران رتبه نخست مصرف نوشابه را در بین دیگر کشور های دنیا دارد. بطوریکه بازرگانی های فروش، نوشابه زمزم خانواده را به قیمت روز می فروشند.

شرکت زمزم کار و فعالیت خود را تنها با دو خط تولید نوشابه های بدون الکل گازدار در بطری های شیشه ای شروع کرد. در حال حاضر دارای 4 خط تولید نوشابه می باشد. لازم به ذکر است که پیش از تاسیس شرکت زمزم، نوشابه های سنتی گازداری نیز مانند لیموناد، که اسمش سینالگو بود ساخته میشد، اما روش تولیدشان اصولی و بهداشتی نبود. پس از گذشت دو الی سه سال کارخانه های ساسان و کوکاکولا هم تاسیس شدند و شروع به کار کردند.

 

 

بعد از زمزم، کارخانه کوکاکولا نوشابه سوپرکولا و هم چنین کارخانه ساسان نوشابه کانادا درای را وارد بازار کرد. این نوشابه ها به خاطر اسانس ها و طعم دهنده های به کاربرده شده ای که به آنها طعم و مزه پرتقالی داده بود، به سرعت رشد کرد و معروف شد. نوشابه های دیگری مانند آلپاین، شوئپس، اسو و فانتا که به شدت در حال رقابت با یکدیگر بودند در نهایت نتوانستند با شرکت ساسان و زمزم رقابت کنند. در نهایت این اتفاق باعث شد اکثر این نوشابه سازی ها تعطیل شوند و یا به ضورت مشترک با دو کارخانه دیگر یعنی ساسان و زمزم فعالیت کنند.

در اینجا به برخی از مضرات استفاده از نوشابه زمزم خانواده اشاره می شود تا سطح آگاهی شما خریداران عزیز از این محصول بیشتر شود.

افزایش تشنگی بیش از حد و کاستن میزان آب بدن

ایجاد سنگ کلیه

کاهش توان قلب

بروز پوکی استخوان

ایجاد استرس و اضطراب

جلوگیری از جذب ویتامین های مورد نیاز از مضرات مصرف بیش از حد نوشابه می باشد.

بازرگانی خرید و  فروش نوشابه زمزم خانواده

با توجه به آنچه پیش تر بیان گردید نوشابه زمزم خانواده توسط بازرگانی های فروش نوشابه به قیمت روز توزیع و پخش می شود. به همین دلیل خریداران پیش از خرید آنها وسواس به خرج نمی دهند. چرا که می دانند بهترین نوع نوشابه را با قیمت عالی خریداری می کنند. زمزم یکی ازبزرگ ترین تولیدکندگان نوشابه در ایران است که نوشیدنی های تولیدی آن به دیگر کشور ها نیز صادر می گردد.

 

 

سایت های معتبر خرید و فروش نوشیدنی، بهترین و معتبر ترین انواع نوشابه را با قیمت خوب به فروش می رسانند. چرا که خریداران زیادی به این سایت های برای خرید اینترنتی خود مراجعه می کنند. از این رو بایستی به طور کامل از محصول مورد نظر خود رضایت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close