فروش فوق العاده شیر پاکتی کم چرب (قیمت نمایندگی)

امتیاز دهید post

شیر پاکتی کم چرب یکی از مقوی ترین نوشیدنی هاست که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به صورت کم چرب و پر چرب به بازار عرضه می شود. شیر پاکتی کم چرب یکی از بهترین این محصولات است و امروزه طرفداران زیادی دارد. این محصول به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی شده و ماندگاری بالایی دارد. افرادی که به چربی شیر حساسیت دارند می توانند به راحتی از این نمونه استفاده کنند. این محصول پر فروش در بازرگانی سامان گستر با فروش فوق العاده همراه است.

 

فروش فوق العاده شیر پاکتی کم چرب (قیمت نمایندگی) - سامان گستر

بررسی ویژگی های شیر کم چرب

میزان کلسیم موجود در شیر اکتی بسیار بالا بوده و به درمان پوکی استخوان کمک زیادی می کند. وزن پاکت ها مشخص است و نرخ معینی هم دارد. ویژگی شیر پاکتی کم چرب بالا است. این ویژگی شیر پاکتی کم چرب باعث شده تا مردم استقبال زیادی از آن کنند و در اکثر نمایندگی ها فروش فوق العاده با قیمت خوب داشته باشد. اولین ویژگی شیر پاکتی بهداشتی و استریل بودن محصول است و دارای تاریخ و تولید و انقضا و همچنین آرم بهداشت است تا مصرف کننده با اطمینان خاطر این نوشیدنی را مصرف کند.

پاکتی بودن مانع از نفوذ میکروب و آلودگی به داخل شیر می شود و این امر برای سلامتی انسان اهمیت زیادی دارد. حساسیت به چربی شیر برای برخی افراد مشکلاتی زیادی را به وجود می آورد اما این محصول کم چرب بوده و همه می توانند آن را مصرف کنند.

 

 

شیر پاکتی به صورت کاملا صنعتی بسته می شود و عمل پاستوریزاسیون بر روی این لبنیات اعمال می گردد. در این فرآیند با استفاده صحیح از گرما میکروبهای بیماری زایی که در این ماده وجود دارد از بین خواهد رفت و محصولی عاری از میکروب بسته بندی شده و با فروش فوق العاده در دسترس مشتریان و خریداران قرار می گیرد.

مراکز فروش شیر پاکتی

مجموعه بازرگانی سامان گستر با فروش شیر پاکتی کم چرب به راحتی نیاز مصرف کنندگان را پاسخ می دهد. به دلیل اینکه این لبنیات تاریخ تولید و انقضا دارند و باید در مدت زمان کم مورد استفاده قرار بگیرند خرید در حجم بالا امکان فاسد شدن را فراهم می کند. در صورتی که مصرف بالا دارید می توانید آن را به صورت عمده و با قیمتی کاملا مناسب خریداری کنید. این فرآورده خواص خوراکی و درمانی فراوانی دارد و مصرف آن به وفور توصیه می شود.

 

 

فروش به روش های مختلفی صورت می گیرد تا مشتری شرایط خرید را داشته باشد. فروش به صورت اینترنتی امروزه طرفداران زیادی دارد و در این روش محصولات و قیمت ها به صورت یکجا و خیلی سریع به نمایش گذاشته می شود. بطوریکه مشتری می تواند با مقایسه آن ها در کمترین زمان و تنها با زدن چند کلیک ساده سفارش خود را به صورت عمده و با نرخی ارزان تر ثبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close