جشنواره فروش نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری (قیمت پخش)

امتیاز دهید post

جهت خرید نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری از جشنواره های فروش با قیمت پخش ارزان باید از چه مراکزی کمک گرفت؟ به نظر شما بهترین نوشابه گازدار بدون الکل در ایران کدام برند است؟ امروزه نوشابه های زیادی وارد بازار نوشیدنی می شود که هر کدام دارای نقاط قوتی است. خریداران بایستی با در نظر گرفتن این فاکتور ها اقدام به خرید و استفاده از نوشیدنی کنند. نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری جزو اصلی ترین نوشیدنی های گازداری است که افراد با سلایق مختلف با قیمت پخش خوب آنها را از جشنواره فروش های سرتاسر کشور خریداری و مورد استفاده قرار می دهند. چرا که نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری حاوی نوعی گاز بوده که به هضم غذا کمک زیادی می کند.

 

جشنواره فروش نوشابه پپسی بطری (قیمت پخش) - سامان گستر

تاریخچه نوشابه در ایران

نوشابه ها به طریقی که امروز مورد استفاده قرار می گیرند، از 1334 سال پیش رواج یافت. اولین نوشابه ای که در ایران تولید شد نامش پپسی کولا بود. این نوشدنی به واسطه ی شرکت زمزم در ایران ساخته شد. سازنده شرکت، آقای حبیب ثابت بود که اوایل زیر نطر و به واسطه پپسی کولای بین المللی شروع به کار کرد. اما به گفته ی کمپانی زمزم، به علت کم توجهی به این محصول و عدم پذیرشش، فروش و توزیع موفقیت آمیز نبود و با مشکلاتی مواجه شد. در نهایت نوشابه ها همراه با جوایزی به صورت رایگان در سرتاسر کشور توزیع شدند.

 

 

اما پس از گذشت دو سال دوباره نوشابه های جدیدی به نام های کانادا درای (Canada Dry) و سوپر کولا (SuperCola) به بازار ارائه شدند. در آن زمان نوشابه کانادا درای فقط با طعم پرتقالی بود و توسط کارخانه ساسان تولید می شد، در بین مردم بسیار شناخته شده بود و هواداران زیادی نیز پیدا کرده بود. کارخانه ساسان به قدری در حوزه موفق شد که چندی بعد وارد بورس اوراق بهادار شد. بعضی افراد باور داشتند که مهمترین دلیل کامیابی و موفقیت کارخانه ساسان فقط به خاطر پخش نوشابه چرتقالی (زرد) که طرفداران بسیار زیادی داشت. هم چنین تولید نوشابه سوپرکولا هم در کارخانه کوکاکولا انجان میشد.

مراکز فروش نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری

شرکت پخش سامان گستر به عنوان یکی از معتبرترین مراجع عمده فروشی کشور، می تواند نوشابه پپسی بطری یک و نیم لیتری را به قیمت درب کارخانه به فروش برساند. البته توجه داشته باشید این مجموعه بازرگانی تنها بر فروش محصولات پپسی متمرکز نیست و تمامی محصولات غذایی درجه یک را خرید و فروش می‌کند. برای خرید محصولات غذایی از طریق این مجموعه یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها ارتباط با کارشناسان فروش می‌باشد. همانطور که می‌دانید حاضر در جای جای این کشور عمده فروشی زیادی در این حوزه در حال فعالیت اند منتها خریداران در جستجوی شرکت‌هایی‌اند که بتوانند سه فاکتور مهم یعنی تنوع، امکان خرید ارزان و کیفیت خرید بالا را در آن تجربه کنند. جهت کسب اطلاع بیشتر در مورد جشنواره‌های فروش، نحوه پرداخت و سایر مواردی که پیش از ثبت سفارش به آن احتیاج دارید، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close