عرضه نوشابه کوکا قوطی با قیمت فوق العاده

امتیاز دهید post

آیا می دانید چرا مراکز عرضه کننده نوشابه کوکاکولا نوشابه کوکا قوطی را با قیمت فوق العاده به خریداران پیشنهاد می کنند؟ آیا طعم ترکیبات مرغوب و بی نظیر به کار برده شده در آن توانسته با ذائقه افراد گوناگون سازگار شود؟ یکی از انواع پر فروش نوشابه کوکاکولا که مورد علاقه بسیاری از افراد جامعه است، کوکا قوطی 250 میلی لیتر است. این نوشابه حاوی ترکیباتی است که فواید زیادی نیز برای بدن انسان دارد. به طور معمول نوشابه کوکاکولا کاربرد های فراوانی دارد.

عرضه کننده نوشابه کوکا قوطی - قیمت فوق العاده - سامان گستر

ترکیبات تشکیل دهنده نوشابه کوکا قوطی

برای ساخت نوشابه کوکا ابتدا شربتی خالص در کارخانه فراهم می شود. مواد اولیه و پایه در ساخت نوشابه آب گرم و شکر یا عسل است. پس از اینکه شربت خالص ساخته شد، با استفاده از صافی مواد ناخالص از آن جدا می شود. سپس در این مرحله، شربت تهیه شده را به محفظه اصلی ساخت شربت وارد می کنند. بعد از آن برای تولید محصول نهایی که همان نوشابه پرتغالی است، عصاره، سیتریک اسید و فسفریک اسید را افزوده می کنند. در مرحله نهایی، سدیم به ترکیب تهیه شده افزوده می شود و در نهایت وارد دستگاهی میشود که شربت و گاز را در آن مخلوط می کند.

آب مصرفی برخی از شرکت های تولید کننده نوشابه آب چاه است. عمق این چاه حدود 140 متر است که برخی از آنها از چهل و پنج سال پیش که کارخانه تاسیس شده است آب کارخانه را تامین می نماید. آب از چاه وارد آب انبار شده و از آنجا وارد تصفیه خانه می شود و در نهایت به روش لایم سودا به طور کامل تصفیه می شود.

فروش نوشابه کوکا قوطی 250 میلی لیتر

بطور کلی کانال‌های پخش عمده محصولات غذایی و انواع نوشیدنی به دو گروه مستقیم و غیرمستقیم گروه بندی می‌شوند. در حالت مستقیم محصولی مانند نوشابه کوکا قوطی 250 میلی لیتر بدون هیچ واسطه‌ای به کمک ارتباط مستقیم با کارخانه تولید کننده، به دست خریداران می‌رسد. شرکت سامان گستر به عنوان مرکز پخشی معتبر در ایران محصولات کوکاکولا را با کمترین نرخ از طریق فروش آنلاین، به مشتریان سرتاسر کشور عرضه می‌نماید.

به طور کلی چند جریان در کانال توزیع زمان گستر وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به جریان محصول از طرف تولید کننده به سوی مشتری، جریان مالی از سمت مصرف کننده به تولید کننده و جریان اطلاعات به طور دو طرفه، اشاره کرد. سامان گستر ساده‌ترین و بهترین نوع کانال پخش عمده است؛ به طوری که می‌توان گفت شرکت تولید کننده محصولات کوکا خودشان به طور مستقیم با این مجموعه فعالیت می‌کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر اطلاع از نحوه همکاری با این مجموعه توصیه می‌کنیم با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close