جشنواره فروش نوشابه زمزم قوطی – قیمت عمده

امتیاز دهید post

مجموعه بازرگانی سامان گستر برگزار کننده جشنواره فروش های گوناگون جهت فروش انواع نوشابه زمزم قوطی 330 میلی لیتر در کشور به قیمت عمده است. یکی از محبوب ترین نوشابه های ایرانی که معمولا با بهترین قیمت ارائه می گردد، نوشابه زمزم قوطی 330 میلی لیتر است. این نوع نوشابه برخلاف نوشابه های گازدار بی کیفیت که بسیار زیاد برای بدن مضر است،‌ اگر به حد کافی مصرف گردد برای بدن تهدید آمیز نیست. به علاوه نوشابه زمزم حاوی ترکیبات بسیار مرغوب و درجه یک است.

جشنواره فروش نوشابه زمزم قوطی - قیمت عمده - سامان گستر

ترکیبات موجود در نوشابه گازدار

نوشابه های گازدار و برخی از آبمیوه های خوش طعم در واقع شکلی از نوشیدنی های فاقد الکل و دارای گاز هستند. این نوشیدنی حاوی شیرین کننده های طبیعی یا غیر طبیعی، مواد اسیدی خوراکی، چاشنی های خوش طعم که همانند شیرین کننده ها گاهی طبیعی و گاهی هم مصنوعی هستند که با آب ترکیب شده است. لازم به ذکر است گاز نوشابه از ترکیب کربنیک اسید ضعیف با آب بدست می آید. طبق پیشینه و تاریخچه نوشابه و تحقیقات انجام شده در سرتاسر دنیا، نوشیدنی های فاقد الکل مثل نوشابه های گازدار به جایگزین بسبار مناسبی برای مشروبات الکلی تبدیل شده اند. همچنین در تغییر عادت نوشیدن الکل در جوامع آمریکایی نیز بسیار موثر بوده است.

نوشابه های گازدار آشامیدنی های بسیار محبوب و پر فروشی هستند که دارای ترکیبات مختلفی از جمله soda water، گلوکز و طعم دهنده ها هستند. در طول این سالها به دلیل محبوبیت مزه آنها طعم نوشابه های عرضه شده توسط کمپانی های مختلف در کل دنیا تقریبا ثابت و پایدار و بدون تغییرات زیاد بوده اند. البته لازم به ذکر است طعم دهنده ها و چاشنی های میوه ای لیمویی و نعنایی بسیار محبوب هستند. بیش از 140 سال پیش برای نخستین بار متخصصان و داروسازان مواد شیمیایی محرک و قوی مثل میوه کولا و برگهایش را به آب گازدار اضافه کردنند.

قیمت فروش نوشابه زمزم قوطی 330میلی لیتر

همانطور که در مقالات پیشین هم به آن اشاره کردیم در بازار صنایع غذایی، از قیمت فروش به عنوان یکی از مهمترین فاکتورها یاد می‌شود. زیرا همانطور که می‌دانید قیمت ارائه شده به خریدار و نحوه ارائه خدمات دو عامل اصلی‌اند که به طور مستقیم سوددهی متقابل تاثیرگذار اند. به بیان دیگر قیمت فروش محصولاتی مثل نوشابه زمزم قوطی 330 میلی لیتر اولین عاملی است که در فروش عمده به آن توجه ویژه می‌شود. توجه داشته باشید این اولین نکته‌ای است که خریداران عمده برای سفارش محصول خود به آن توجه می‌کنند. به همین دلیل حساسیت شرکت سامان گستر در نحوه قیمت گذاری محصولات غذایی به ویژه انواع نوشابه بسیار بالا است.

اگر احیاناً در پروسه قیمت گذاری اشتباهی انجام گیرد می‌تواند بر اعتبار این کسب و کار تاثیرات منفی بگذارد؛ فراموش نکنید اعتماد شما همراهان گرامی سرمایه ما است. برای اطلاع از قیمت نهایی نوشابه زمزم قوطی 330 میلی‌لیتر می‌توان بر حسب تمایل به صورت آنلاین و هم تلفنی اقدام کرد. خوشبختانه در حال حاضر اغلب مشتریان به ثبت سفارش اینترنتی تمایل دارند، لذا توصیه می‌کنیم برای ثبت سفارش آنلاین محصول مورد نظر خود به قسمت محصولات رفته و پس از دریافت اطلاعات لازم خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close