فروش ارزان نکتار سان استار یک لیتر (قیمت روز)

امتیاز دهید post

قیمت نکتار سان استار یک لیتر به نسبت کیفیت و مرغوبیت آن فوق العاده مقرون به صرفه و مناسب می باشد. در حال حاضر شاهد مصرف این آبمیوه در میهمانی ها، شرکت ها و مجالس رسمی و بزرگ هستیم. همین مسئله خود مهر تایید و اثبات کننده ی کیفیت و مرغوبیت این نوه آبمیوه می باشد.

فروش ارزان نکتار سان استار یک لیتر (قیمت روز) - سامان گستر

تفاوت آبمیوه و نکتار

همانطور که در گذشته درباره آن مفصلاً توضیحاتی درباره آن ارائه شد کم تحرکی، ورزش نکردن و مصرف زیاد غذاهای پرکالری که حاوی مقدار زیادی قند و چربی‌اند بهترین عوامل ایجاد بیماری کبد چرب هستند. خبر خوب این است که این بیماری قابل کنترل و درمان است بدین صورت که با پیروی از یک رژیم غذایی مناسب جلوگیری از افزایش وزن و همچنین داشتن فعالیت کافی می‌تواند بروز آن جلوگیری کرد. علاوه بر تمامی موارد گفته شده مصرف آبمیوه‌هایی مثل آب پرتقال این بیماری را دوچندان می‌کند.

مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که مصرف آب پرتقال سان استار به خاطر وجود انواع ویتامین‌ها، امگا 3 و آنتی اکسیدان‌ها کبد چرب تا حد زیادی جلوگیری می‌نماید. از جمله دیگر عواملی که می‌تواند سلامت کبد را تضمین کند این است که این نوشیدنی حاوی گیاهی به نام پلی فنول است که با حفظ سلامت کبد ارتباط مستقیم دارد. علاوه بر این نوشیدنی حاوی دو ترکیب دیگر به نام آنتوسیانین و تانن است که به التهاب کبد کمک می‌کند کاهش التهاب این عضو تسریع می‌شود. داشته باشید ترکیبات پنی فنولی میزان انباشتگی چربی در کبد را کاهش داده و متقابلاً ریسک ابتلا به کبد چرب را نیز کم می‌کند.

مراکز عرضه نکتار سان استار یک لیتر

انتخاب تکنیک و استراتژی بازاریابی و فروش برای تعیین قیمت صحیح در حوزه فروش عمده محصولات غذایی و نوشیدنی تصمیم بسیار با اهمیت است که می‌تواند افزایش فروش تاثیرگذار باشد. بازرگانی سامان گستر همواره در تلاش است قیمت فروشی بسیار منطقی، متناسب با سطح توان مشتریان برای آبمیوه سان استار تعیین کند تا علی رغم افزایش حاشیه سود به خود مجموعه نیز ضرر و زیانی نرسد. به بیان دیگر هم خریداران و هم مجموعه سامان گستر سودی قابل قبول دریافت کنند.

توجه داشته باشید این مجموعه متناسب با شرایط ویژه و توانمندی هایی که در حوزه فروش عمده محصولات غذایی و نوشیدنی دارد، این توانایی را دارد تا بتواند محصولاتی مثل آبمیوه سان استار یک لیتر را با حداقل قیمت به فروش برساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از جزئیات، به قسمت راه‌های ارتباطی مراجعه کرده و با شماره‌های درج گردیده درس‌های تماس بگیرید. پس از دریافت مشاوره از تیم به فروش می‌توانید خرید خود را با خیال آسوده نهایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close