بهترین قیمت نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری

امتیاز دهید post

یکی از مرغوب ترین و پرفروش ترین برندهای تولید کننده نوشابه گازدار، کوکاکولا است. نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری حاوی دانه کولا و ترکیبات درجه یک دیگری می باشد. به همین خاطر سرشار از مواد مغذی مختلف مانند برخی ویتامین ها و اسیدهای آلی می باشد. برای آشنایی بیشتر با خواص نوشابه کوکاکولا ادامه این مقاله را دنبال کنید.

بهترین قیمت نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری - سامان گستر

خواص بیشمار نوشابه کوکاکولا

تاریخچه کوکا داستانی است بر مبنای موفقیت. در حقیقت باید گفت تاریخچه نوشابه کوکا انگیز از و نکات جالبی در آن نهفته است این برند تجاری بزرگ رویش یک شیمیدان آتلانتایی بود که قصد داشت با تولید یک نوشیدنی گازدار بدون الکل طعمی خاص و منحصر به فرد را ایجاد کند همه دنیا را فتح نماید متاسفانه همانطور که در مقالات پیشین درباره جزئیات آن نیز توضیح دادیم بعد از گذشت مدتی نسبتا کوتاه ساخت نوشابه کوکا این فرد درگذشت. شاید براتون جالب باشد که زمان زیادی نبرد که زیرزمین تاریکی که در آنجا این نوشیدنی خاص را می‌جوشاند به کارخانه‌ای تبدیل شد. کوکا از جمله اصلی‌ترین نشانه‌های عصر جدید پس از جنگ بود که مردم در جای جای دنیا تمایل زیادی به تهیه آن داشتند.

موفقیت متدهای این شرکت بزرگ در نتیجه انجام گرفته در سال 1988 به واسطه سازمان تحقیق انجمن‌های تندرو در آمریکا در ایالات متحده به اثبات رسید. در نهایت مردم سرتاسر دنیا از وجود نام تجاری به عنوان یک بین المللی محبوب آگاهی پیدا کردند. نوشیدنی بدون الکل با بطری‌های آتلانتایی منحصر به فرد خود به یکی از مشخصه‌های قرن بیستم مبدل گردید از اهمیت بالای برخوردار است این است که افرادی همچون مارلین مونرو هم در این عرصه شهرت بسیاری پیدا کردند.

عرضه نوشابه کوکا بطری یک و نیم لیتری

شرکت بازرگانی سامان گستر به عنوان یکی از بزرگترین مراکز توزیع کننده برای نخستین بار در کشورمان ایران اقدام راه اندازی سایت فروش عمده محصولات غذایی و نوشیدنی کرده است. بزرگترین هدف این مجموعه از این فروشگاه اینترنتی، سهولت در خرید بوده است. یکی از مهمترین عواملی که باعث شده ثبت سفارش از این طریق خرید عمده را آسان‌تر کند، امکان مشاهده لیست قیمت‌ها در هر لحظه و هرجا است. نکته بعدی که باعث صرفه اقتصادی خرید عمده اینترنتی شده است، حذف هزینه‌های اضافی می‌باشد.

شما مشتریان گرامی می‌توانید با عضویت در پلتفرم‌های مختلف بازرگانی سامان گستر از جمله  کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام از تخفیفات ویژه مطلع شوید و حتی امکان محصول مورد نظر خود را در جشنواره فروش خریداری کنید. سامان گستر با تکیه بر توانایی خود در حوزه فروش عمده و همچنین ارتباط مستقیم با کارخانجات تولید کننده علاوه بر بهبود خدمات رسانی به مشتریان کمترین قیمت را برای محصولات در نظر می‌گیرد. برای اطلاع از قیمت نوشابه و کسب اطلاعات بیشتر نحوه پرداخت از کارشناسان فروش مشاوره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close