شرکت پخش نکتار سان استار یک لیتر

امتیاز دهید post

نکتار سان استار یک لیتر نوشیدنی است که افراد به جهت بهره گیری از خواص و فواید شان آن ها را خریداری می کنند. به همین خاطر تمامی ترکیبات موجود در آن بایستی دارای استانداردهای لازم باشند و بتوان از آنها حداکثر استفاده را برد. با توجه به تولید نکتار سان استار به طور صنعتی، طبیعتا شرکت سان استار از روش های تخصصی و پیشرفته برای تولید آبمیوه با کیفیت استفاده می کند. به همین ترتیب محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند.

شرکت پخش نکتار سان استار یک لیتر - سامان گستر

نکاتی درباره مصرف آبمیوه

پژوهشگران در برسی که در بیمارستان بریگام انجام شد یافتند، بانوان سالمند‌ی که مقدار زیادی از نوشیدنی های غنی از فلاونوئیدها مثل آب پرتقال و یا خود میوه آن را مصرف کرده بودند، کم شدن قدرت حافظه آن ها چیزی حدود دو سال عقب افتاده بود. نتیجه این بررسی در مقایسه با آن خانوم هایی که کمتر از این آبمیوه استفاده کرذه بودند، انجام گرفت. البته لازم به ذکر است که تنها آب پرتقال سان استار تکدانه غنی از فلاونوئیدها نیست بلکه سایر محصولات این برند هم مقداری از این ترکیب را دارا است. انواع دیگر آبمیوه ها هم غنی از این نوع ترکیبات مغذی هستند. ویتامین E موجود در این نوشیدنی یکی از آنتی اکسیدان‌هایی می باشد که رادیکال‌های آزاد را از بین برده و از ایجاد آسیب سلولی در مغز جلوگیری می نماید. دانشمندان بر این باورند که این ترکیب مقوی می‌تواند بروز مشکلات شناختی را عقب بیندازد و از کاهش دژنراتیو در ارتباط با افزایش سن کمک نماید.

آنتی اکسیدان‌های موجود در آب پرتقال سان استار می‌توانند در حفظ سلامت عمومی بدن کمک کننده باشند. برمبنای آزمایشات صورت گرفته؛ این نوشیدنی طبیعی برای مراقبت از آسیب های مغزی و محافظت از آن کمک زیادی می‌کند. با توجه به مقاله منتشر شده در ‌مجله «کشاورزی و شیمی مواد غذایی»، آب پرتقال حاوی مقدار بسیار زیادی از مواد آنتی اکسیدانی مفید می باشد. آنتی اکسیدان‌هایی که در آب پرتقال موجود است از آسیب رادیکال‌های آزاد به سلول‌های مغزی و عصبی تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌کند.

خرید و فروش نکتار سان استار یک لیتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close