نمایندگی فروش آبمیوه تکدانه تتراپک

امتیاز دهید post

آبمیوه تکدانه تتراپک جزو نوشیدنی های دلچسب و گوارایی است که هر شخصی متناسب با رژیم غذایی اش می تواند در سبد غذایی روزانه اش بگنجاند. آبمیوه تکدانه تتراپک در کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب تولید می گردد. تکدانه از بهترین و معتبر ترین برند های فعال در حوزه تولید آبمیوه های طبیعی است. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره آبمیوه تکدانه تتراپک کسب نمایید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

نمایندگی فروش آبمیوه تکدانه تتراپک - سامان گستر

مراحل تهیه کنسانتره زلال و شفاف از میوه

.شستشو و پاکسازی میوه: برای جداسازی برگ، خاک، گرد و غبار، شن، مواد اضافه، و غیره که به واسطه ی میوه حمل می شوند و هم چنین برای پاک کردن مواد حشره کش‌ها موجود بر روی میوه ها انجام می شود. علی رغم  این با انجام این کار بار میکروبی میوه‌ها هم تا میزان معینی کمتر می شود. این کار پس از مرحله جداسازی هم انجام شده و یا دوباره تکرار می گردد.

جدا کردن (سورتینگ): این مرحله عبارت است از جداسازی انواع میوه‌‌های له شده، نامناسب و یا فاسد شده از سایر میوه‌ها و یا به بیانی دیگر طبقه بندی آنها صورت می گیرد. میوه‌های مختلفی که در ساخت و تولید انواع آبمیوه ها مورد مصرف قرار می‌گیرند بایستی قابل مصرف باشند. از طرفی دیگر ترکیب شدن این میوه‌ها بسته به شدت رسیده بودن میوه ها هم متفاوت است. به همین دلیل بر روی ویژگی‌ها و خواص آب میوه ها مثل رنگ و طعم و مزه آنها تأثیر گذار است. به همین دلیل برای جداسازی و تکفکیک میوه‌های پوسیده و خراب، له شده و ناسالم از ماده خام، فرایندی است که بایستی پیش از تمامی فرآیندهای دیگر انجام شود. بیشتر اوقات جهت تشخیص و تعیین میوه‌های ناسالم و خراب، این عمل پس از شستشو انجام می‌شود.

.دم گیری: درباره ی میوه هایی مانند آلبالو و انگور انجام می‌شود.

.خرد کردن: پیش از پرس کردن و له کردن میوه ها بایستی بافت آنها میوه از هم دیگر متلاشی شود بطوریکه دیواره سلولی به قدری تجزیه شود. خردکردن و تکه تکه کردن برای ریزتر کردن میوه هایی مانند سیب یا گلابی به منظور جداکردن درصد بیشتری آب از میوه انجام میگیرد.

.پرس کردن: بهترین و موثرترین راه برای خارج کردن آب میوه، پرس کردن میوه های خرد شده و تکه تکه شده است.

فیلتر‌ مقدماتی: آبمیوه بدست آمده دارای مقداری مواد زائد و پالت میوه و سایر ناخالصی‌ها بوده که در صورت وجود احتمال دارد که در سایر مراحل تولید ایجاد اختلال نماید لذا لازم است که این مواد اضافی از آب میوه جدا گردد. در این قسمت، هدف جدا کردن ذرات بسیار درشت از آبمیوه می‌باشد.

.آروماگیری: در مرحله آروماگیری که نخستین مرحله برای غلیظ آبمیوه میباشد. مقصود اصلی آروماگیری استخراج مواد معطر و خوشبوی داخل میوه ها است. این آروما هنگام تبدیل کردن کنسانتره از حالت غلیظ به رقیق برای ساخت و تولید آبمیوه مجدداً به آن افزوده می‌گردد.

.شفاف سازی: برای جدا کردن برخی مواد اضافه و زاید مثل پکتین، سلولز و دیگر مواد شبیه آن بایستی در درون آبمیوه موادی به آن اضافه شود تا بتوان این ترکیبات اضافه را از داخل آبمیوه به راحتی جدا سازی کرد.

.فیلتراسیون: این مرحله بهرای جدا کردن ذره های کلوئیدی ایجاد شده به واسطه ی برخی آنزیم ها می‌باشند. آبمیوه پس از فیلتراسیون بایستی به طور شفاف و زلال و بدون هر نوع کدری و ذرات اضافی و زائذ باشد.

صادرات آبمیوه تکدانه تتراپک

اگر شما هم به عنوان یک خریدار عمده به دنبال صرفه اقتصادی بیشتر و سوددهی بیشتر هستید، مجموعه بازرگانی سامان گستر به عنوان یکی از مراکز بسیار معتبر در تهران شاهراه‌هایی ارزشمند سر راه شما قرار می دهد. از جمله مهم‌ترین آنها خرید بدون واسطه از کارخانه است. همانطور که گفته شد شرکت سامان گستر با راه‌اندازی سایت خرید عمده اینترنتی، در حوزه پخش عمده محصولات غذایی و نوشیدنی خوش درخشیده و ثبت سفارش را برای شما عزیزان آسان‌تر از گذشته کرده است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروش از حداقل سفارش تعیین شده برای هر محصول، موجودی انبار و نرخ روز با خبر شوید و در نهایت در صورت تمایل خرید خود را نهایی فرمایید. نکته بسیار با اهمیتی که در این روش وجود دارد این است که خریداران پیش از ثبت نهایی محصول می‌توانند، تمامی فاکتورهای مورد نظر خود را با سایر شرکت‌ها مقایسه نمایند و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند. لازم به ذکر است امکان خرید عمده هم به صورت تلفنی و هم اینترنتی فراهم شده است. برای اطلاع از زمان دقیق جشنواره فروش ویژه آبمیوه تکدانه می‌توانید به سایت مراجعه فرمایید. البته نگران نباشید برای کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند نیز شرایط خرید تلفنی فراهم آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close