مرجع عمده نوشابه زمزم قوطی

امتیاز دهید post

نوشابه زمزم قوطی یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین انواع نوشابه گازدار در کشور ما ایران می باشد. نوشابه زمزم قوطی در ابعاد مشخص و با طعم های متفاوت در استاندارد ترین روش در حال تولید است. این نوع نوشابه توسط مرجع عمده های معتبر به  مصرف کنندگان عمده به فروش می رسد. خرید نوشابه زمزم قوطی به طور عمده با بهترین کیفیت و با قیمت بسیار عالی امکان پذیر است.

مرجع عمده نوشابه زمزم قوطی - سامان گستر

درباره مصرف نوشابه بیشتر بدانیم

از طرفی همانطور که گفته شد کافئین نوعی محرک طبیعی است که می تواند در مقابله با خستگی بسیار مفید باشد. کافئین موجود در نوشابه با افزایش فعالیت سیستم عصبی مرکزی (CNS) و بتا اندروفین به عنوان یک محرک عمل می کند و به دنبال آن خستگی را خنثی کرده و تمرکز را بهبود می بخشدشاید برایتان جالب باشد نتیجه تحقیقی که در سال 2019 در مورد مصرف کافئین صورت گرفت نشان داد، مصرف مقادیر استاندارد این ماده اثرات محافظتی در مقابل سرطان کبد داردتحقیقات جدید در ژورنالNature نشان داد که مصرف این نوشابه های حاوی کافئین حافظه طولانی مدت را تقویت می کندهمچنین مصرف مناسب نوشابه زمزم به خاطر کافئین بالا می تواند عملکرد روده بزرگ را بهبود ببخشد و به دفع مدفوع کمک کند. اما توجه داشته باشید که هیچ گاه در مصرف آن زیاده روی نکنید. کافئین موجود در نوشابه توسط آنزیم خاصی در بدن تبدیل به ترکیباتی از جمله شیکوریک و کلروژنیک اسید شده که آنتی اکسیدانهای بسیار قوی هستند که تا حدی به دفع رادیکالهای آزاد مخرب تولید شده در بدن و همچنین بهبود عفونتهای میکروبی کمک کننده است.

با وجود تمام مواردی که درمورد مصرف نوشابه های حاوی کافئین و اثرات آن بر بدن گفته شد، زیاده روی در مصرف آن ممکن است با عوارض جانبی مختلفی همراه باشد. استیون ای استاد دانشکده پزشکی دانشگاه جان هاپکینز در این مورد می گوید: اغلب افراد فراموش می کنند و یا نمی دانند که کافئین یک ماده روانگردان است. عوارض روانگردانی آن می­تواند به دنبال مصرف زیاد آن رخ دهد. وی بر این باور است که بر خلاف بسیاری از سایر مواد  روانگردان، مصرف این ترکیب به لحاظ اجتماعی قابل قبول است و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید آن رایج ترین ماده روانگردان در دنیا است. به علاوه، اکثر مصرف کنندگان کافئین از این ماده مرتبا و بدون آسیب ظاهری استفاده می کنند. بطور کلی همه این عوامل به این دیدگاه کمک می کند که آن ماده ترکیبی مفید است که همه افراد بدون در نظر گرفتن عوارض آن می توانند آن را مورد مصرف قرار دهند. از جمله عوارض مصرف بیش از حد نوشابه حاوی کافئین می توان به افزایش سرعت ضربان قلب، اضطراب، بی قراری و تحریک پذیری عصبی اشاره کرد.

قیمت نوشابه زمزم قوطی

بازرگانی سامان گستر یکی از فعال ترین مراکز فروش عمده در کشور است نقشی کلیدی در زنجیره توزیع و پخش محصولات غذایی و نوشیدنی دارد. توجه داشته باشید که این شرکت فروش عمده به عنوان رابطی بین شرکت های تولیدکننده از جمله زمزم و عمده فروشان در حال فعالیت است. آنچه مسلم می باشد این است که شرکت های بسیاری در این حوزه در حال فعالیت اند، منتها آنچه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است عوامل گوناگونی است که این مجموعه را در مقایسه با سایر شرکت ها متفاوت نموده است.

شرکت سامان گستر می‌تواند از طریق ارتباط قوی با شرکت‌های تولید کننده محصولات را به قیمت درب کارخانه خریداری کند و سپس با تخفیف بسیار زیاد در اختیار خریداران عمده قرار دهد. به بیان دیگر آنچه باعث تخفیف گذاری فوق العاده بر محصولات امکان خرید بی‌واسطه از شرکت تولید کننده است علاوه بر این عوامل دیگری نیز در افزایش محبوبیت و پیشرفت روز افزون‌های مجموعه دخیل اند که از جمله مهمترین آنها می‌توان به عدم تمرکز تنها بر فروش یک نوع برند اشاره کرد اگر در جستجوی بهترین قیمت نوشابه زمزم قوطی هستید با تیم فروش مجموعه سامان گستر ارتباط برقرار کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close