قیمت عمده آبمیوه سان استار 200 میلی لیتر

امتیاز دهید post

نوشیدن یک نوشیدنی خنک مثل آبمیوه سان استار 200 میلی لیتر، بسیار مورد استقبال افراد در شرایط و موقعیت های متفاوت است. نوشیدن این آبمیوه می تواند در حال روحی فرد تاثیرات مثبتی بگذارد و انرژی دوباره به او ببخشد. این محصولات در انواع و اقسام گوناگونی موجود اند که سان استار کوچک نمونه پرفروش آن است. آبمیوه سان استار 200 میلی لیتر با فروش فوق العاده خود در بازار توانسته بخش گسترده ای از نیاز مصرف کنندگان را بر طرف نماید.

قیمت عمده آبمیوه سان استار 200 میلی لیتر - سامان گستر

درباره مصرف آبمیوه در کودکان بیشتر بدانید

آبمیوه های سان استار دارای ترکیبات مفیدی از جمله ویتامین A، C، E و سایر ترکیبات ضروری است که اهمیت زیادی برای حفظ سلامت بدن کودکان دارند. در حقیقت وجود همین ترکیبات نقشی اساسی در رشد قدی و وزنی کودکان دارد. اما توجه داشته باشید حفظ تعادل در مصرف آبمیوه برای کودکان امری ضروری است. یکی از اصلی ترین آنها فیبر کمتر موجود در آبمیوه ها است. بطور کلی آبمیوه های صنعتی و حتی طبیعی به دلیل روند آبگیری میزان زیادی از فیبر خود را از دست می دهند. به یاد داشته باشید که فیبر در عملکرد صحیح دستگاه گوارش نقشی اساسی دارد.

همچنین بسیاری از آبمیوه‌ها حاوی ماده ای به نام سوربیتول که شکلی غیرقابل هضم از قند است، می باشند. مصرف بیش از حد سوربیتول منجر می شود بدن برای رقیق کردن قند تلاش کند آب را از جریان خون به روده وارد کند که این پروسه باعث ایجاد مدفوع شل می‌شود. توجه داشته باشید آبمیوه‌های سیب، گلابی، ‌آلبالو و هلو سوربیتول بیشتری نسبت به سایر آبمیوه ها دارند.

قیمت پخش آبمیوه سان استار 200 میلی لیتر

بازرگانی سامان گستر از جمله شناخته شدن ترین شرکت هایی است که در حوزه توزیع عمده محصولات غذایی و نوشیدنی عملکردی منحصر به  فرد دارد. بارزترین هدف این مجموعه، فروش عمده محصولات با کیفیت از جمله آبمیوه سان استار، با قیمت فروش ارزان است. این مجموعه به خاطر ارتباطات قوی خود در این حوزه توانایی خرید مستقیم این نوشیدنی را دارد و به همین دلیل تخفیفاتی ویژه به مشتریان ارائه می دهد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پیش از خرید عمده محصول سوالاتی برایتان مطرح می شود که دریافت پاسخ آنها برایتان اهمیت زیادی دارد. از جملهش مهم ترین آنها می توان به همخوانی قیمت خرید با ویژگی ها و مزایای محصول ارائه شده، زمان فروش محصولات با تخفیف، نحوه پرداخت و حداقل سفارش اشاره کرد. بهترین راه برای اطلاع از قیمت فروش آبمیوه سان استار 200 میلی لیتر، تماس با کارشناسان فروش مجموعه و کسب اطلاعات در این باره است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close