مرکز پخش نوشابه کوکا بطری

امتیاز دهید post

نوشابه کوکا بطری از جمله نوشابه های مورد علاقه و محبوب افراد مختلف جامعه است. نوشابه کوکاکولا با رنگ کاملا طبیعی تولید و به بازار ارائه شده و طعمی فوق العاده دارد. نوشابه کوکا بطری با بهره گیری و استفاده از مواد و ترکیبات تخصصی به بازار ارائه می گردد و معمولا برند ها هم اهمیت بالایی در خرید دارند.

مرکز پخش نوشابه کوکا بطری - سامان گستر

تاریخچه نوشابه کوکا بطری

نوشابه کوکاکولا محصولی است که شناخته شده ترین طعم دنیا را به خود اختصاص داده است. تاریخچه تولید نوشابه کوکا مربوط به زمانی می شود که دکتر جان استیت پمبرتون یک داروساز محلی در آتلانتا، جورجیا، در 8 می 1886 اقدام به تولید یک نوشیدنی گازدار کرد. نخستین نوشابه های کوکاکولا به قیمت 5 سنت فروخته می شدند. در واقع این نوشیدنی در ابتدا نوعی شربتی خاص بود که با آب گازدار ترکیب شده بود.

مرکز پخش نوشابه کوکا بطری - سامان گستر

فرانک رابینسون، شریک و حسابدار دکتر پمبرتون، با این فکر که وجود دو حرف C در تبلیغات ظاهر خوبی دارد، این نام را پیشنهاد کرد. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی اولین آگهی روزنامه برای کوکاکولا در آتلانتا ژورنال ظاهر شد و از شهروندان خواسته شد تا این نوشیدنی را امتحان کنند. علاوه بر این پارچه های روغنی نقاشی شده با دست که روی آن نوشته شده بود “کوکاکولا” روی سایبان فروشگاه ها گذاشته شده بود نظر عابران را به مصرف این نوشیدنی جلب می کرد.

سایت خرید نوشابه کوکاکولا

شرکت فروش سامان گستر به عنوان مجموعه ای معتبر که کانال های توزیع مختلفی در سرتاسر کشور دارد، در حوزه پخش عمده محصولات غذایی و نوشیدنی های مختلف عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داده است. بطوریکه به طور قطع می توان گفت در سال گذشته رونق بازار خرید محصولات شرکت کوکا با قیمتی ویژه را ثبت کرده و رکورد فروش این محصول را به ثبت رسانده است. علاوه بر این شرکت سامان گستر برای رفاه حال خریداران و افزایش سهولت در خرید علاوه بر مهیا سازی شرایط خرید تلفنی، امکان ثبت سفارش عمده آنلاین را هم فراهم نموده است.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close