بازار خرید و فروش نکتار تکدانه 200 سی سی

امتیاز دهید post

نکتار تکدانه 200 سی سی در طعم های مختلف با به کارگیری به روز ترین تکنیک ها، در حال تولید است. کیفیت بالای محصولات این برند باعث افزایش میزان فروش آن گردیده است. بازرگانی سامان گستر با بهره گیری از تکنیک های فروش اقدام به توزیع محصولات تکدانه با نازل ترین قیمت کرده است. جهت کسب اطللاعات بیشتر در مورد ویژگی های این محصول و نحوه همکاری با این مجموعه ادامه مقاله را از دست ندهید.

بازار خرید و فروش نکتار تکدانه 200 سی سی - سامان گستر

درباره ویژگی های نکتار بیشتر بدانید

ویژگی های خاص نکتار تکدانه 200 سی سی موجب شده تا این آبمیوه متقاضیان زیادی داشته باشد. نکتار تکدانه 200 سی سی از میوه های متنوعی از جمله گیلاس، آناناس، گلابی، هلو، آلوئه ورا، سیب و تهیه می شود. این نوع محصول همه ی ویتامین ها و فیبرهای مورد ضروری و مورد نیاز از میوه به دست آمده را حتی چندین برابر بیشتر به بدن منتقل می کند.

این نوع آبمیوه برای همه ی افراد در اقصی نقاط کشور مورد قرار می گیرد و طعمی بسیار دلنشین دارد. نوشیدن آبمیوه تکدانه گوارا و پر خاصیت به همه ی بیماران، ورزشکاران و کودکان در حال رشد و  هم چنین مصرف روزانه افراد در هر شرایطی توصیه می گردد. نکتار تکدانه 200 سی سی حاوی ترکیبات سالم و کاملا استاندارد از جمله 28 کربوهیدرات، 380 میلی گرم پروتئین، 12 میلی گرم چربی، 960 میلی گرم فیبر، 37 میلی گرم ویتامین سی، 11 میلی گرم کلسیم، 81 میلی گرم پتاسیم و یک دهم میلی گرم روی می باشد.

مراکز پخش نکتار تکدانه 200 سی سی

در اختیار داشتن کانال‌های مختلف توزیع تغییرات مثبت را در جهت افزایش فروش مجموعه سامان گستر داشته است. زیر هر شرکت خریدار می‌تواند بارها و بارها از تخفیفات استثنایی بهره‌مند شود که این موضوع باعث افزایش سوددهی آن خواهد شد. پس می‌توان گفت خرید عمده از این مجموعه بهترین گزینه برای شرکت‌هایی است که به دنبال شاهراهی برای افزایش سودآوری خود هستند.

عمده فروشی سامان گستر با در اختیار داشتن کانال‌های توزیع متعدد که در نتیجه آن اقدام به برگزاری جشنواره‌های فروش ویژه می‌کند، محصولات تکدانه را با قیمتی ارزان‌تر از سایر مراکز به فروش می‌رساند. برای اطلاع از هرگونه نوسانات قیمتی، زمان برگزاری جشنواره‌ها و لیست قیمت‌ می توانید در کانال تلگرامی این مجموعه و همچنین سایر صفحات مجازی از جمله اینستاگرام عضو گردید. چنانچه به دنبال خرید آبمیوه تکدانه 200 سی سی با قیمت مناسب هستید در زمان اداری با تیم فروش تماس برقرار کرده و از جزئیات با خبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close