قیمت خرید آبمیوه رانی قوطی کوتاه

امتیاز دهید post

آبمیوه رانی قوطی کوتاه حاوی مقدار زیادی از برش های کوچک میوه است. این تکه های میوه باعث افزایش کیفیت و مرغوبیت طعم آبمیوه رانی قوطی کوتاه شده است. آبمیوه های رانی در طعم و مزه های گوناگون مثل پرتقال، لیمو، سیب، هلو و … موجود اند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نوشیدنی و نحوه خرید آن از بازرگانی سامان گستر، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

قیمت خرید آبمیوه رانی قوطی کوتاه - سامان گستر

ویژگی های آبمیوه رانی قوطی

آبمیوه رانی از ترکیب میوه های طبیعی و بدون ترکیبات نگهدارنده و مضر تهیه می شود. این نوع نوشیدنی مملو از ترکیبات معدنی و انواع مختلف ویتامین های ضروری موجود در میوه ها است. مثلا آبمیوه رانی پرتقال حاوی ویتامین C است. بطوریکه در درمان سرماخوردگی و آنفولانزا و یا جلوگیری از بروز آن بسیار موثر و تاثیر گذار است. نوشیدن آبمیوه رانی پرتقال باعث کاهش وزن و لاغری در افراد می شود. به این صورت که چربی های اضافی موجود در بدن را از بین می برد و باعث کالری سوزی بیشتر می شود. آبمیوه رانی انبه حاوی ویتامین A و C فراوان می باشد. ویتامین C به بهبود سریع سرما خوردگی و ویتامین A به تقویت قوه بینایی کمک می کند. علاوه بر این آبمیوه رانی به دلیل ترکیبات خاص مفیدی که دارد باعث افزایش میزان شیر در مادران شیرده خواهد شد.

آبمیوه رانی قوطی کوتاه دارای خواص ضد پیری می باشد. به این صورت که به لطافت بیشتر و جوانسازی پوست کمک کرده و خاصیت جوانسازی دارد. به علاوه آبمیوه رانی کمک کننده در درمان کم خونی است و به درمان یبوست و اختلالات گوارشی نیز کمک می کند. بطور کلی ارزش غذایی آبمیوه رانی قوطی بسیار بالا است و تاثیرات مثبت زیادی بر حفظ سلامت بدن دارد. در نظر داشته باشید نوع آبمیوه رانی که انتخاب می کنید متناسب با سلیقه ی شما و خواصی که در نظر دارید متفاوت است. منتها همه ی طعم های آبمیوه رانی خوش طعم بوده و خواص فراوانی دارند. برش میوه های موجود در آبمیوه رانی زیاد است. وجود تکه های میوه خواص آبمیوه رانی برای بدن را افزایش می دهد. علاوه بر این هم لذت نوشیدن رانی را نیز دو چندان می کند.

آخرین قیمت آبمیوه رانی قوطی کوتاه

مرکز پخش عمده سامان گستر و سابقه فوق العاده در صنعت پخش عمده مواد غذایی و انواع نوشیدنی در بازارهای داخلی و بین‌المللی خوش درخشیده است. موضوعی که فعالیت شرکت را منحصر به فرد کرده توانایی تامین مستقیم اغلب محصولات به طور مستقیم و بی‌واسطه از کارخانه تولید کننده است. به همین خاطر به طور قطع تضمین کننده این است که محصولی که به دستتان می‌رسد، دارای حداقل قیمت است و می‌توان گفت با قیمت نمایندگی تفاوت چندانی ندارد. خرید عمده آبمیوه رانی قوطی کوتاه با تخفیف ویژه از سوی این شرکت بصورت آنلاین و تلفنی انجام می‌گردد که هر دوی آنها غیر حضوری هستند.

بعد از اینکه محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کردید سفارش شما در اولین فرصت یعنی بلافاصله پس از ثبت سفارش، به اقصی نقاط کشور عرضه می‌گردد. همانطور که همه شما خریداران عمده می‌دانید محصولات شرکت عوجان با نرخ‌های متفاوتی ارائه می‌شوند و عوامل مختلفی از جمله عدم ثبات نرخ ارز، تغییر قیمت ترکیبات اولیه و میوه که مدام در حال تغییرند در قیمت فروش نهایی بسیار موثر هستند. اما خوشبختانه مجموعه سامان گستر با خرید بدون واسطه از شرکت‌های تولید کننده می‌تواند اغلب محصولات پرفروش را با کمترین قیمت ارائه دهد. برای مشاهده لیست قیمت انواع آبمیوه از جمله رانی ابتدا وارد سایت شده و سپس به قسمت محصولات مراجعه فرمایید. چنانچه به هر دلیلی دسترسی شما به اینترنت کافی نبود با واحد فروش تماس حاصل کرده و پس از اطلاع از قیمت خرید عمده سفارش خود را نهایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close