دوغ لیوانی عالیس و فروش آن دربازار داخلی

امتیاز دهید post

دوع از سالم ترین نوشیدنی های سنتی ایران است، که مصرف آن در همه فصول سال توصیه می شود. دوغ لیوانی عالیس و فروش آن در بازار داخلی، رونق خوبی دارد. این محصول سرشار از کلسیم، ویتامین B12  B6  B2, و بخصوص ویتامین D است.

باکتری هایی در آن وجود دارند که مفید بوده، و از رشد باکتری های مضر که ایجاد بیماری می کنند جلوگیری می کند. نکته ی جالب آن که تمام محصولات عالیس، بدون مواد نگهدارنده هستند.

دوغ مانند هر ماده غذایی دیگر، مضراتی هم دارد، از جمله افزایش فشار خون، اختلال در هضم و ….در مقابل، مصرف آن باعث رفع افسردگی و خواب راحت در شب می شود. طبل سرد و مرطوبی دارد. 

 دوغ لیوانی عالیس و فروش آن دربازار داخلی

مزایای مصرف دوغ لیوانی عالیس

مزایای مصرف دوغ لیوانی عالیس

همه ی محصولات لبنی تولید این کارخانه از جمله دوغ لیوانی عالیس، پس از آماده شدن و تایید کنترل کیفیت، به مدت ۳ تا ۵  ثانیه، در دمای ۱۴۰ درجه سانتی گراد استرلیزه شده، و با سرعت بالایی بسته بندی می شوند. طوری بسته بندی آن طراحی شده است که، نور و اکسیژن به بسته ها نفوذ نداشته، و حتی می توان این محصولات را به مدت طولانی، خارج از یخچال نگهداری کرد. این کارخانه علاوه بر دوغ شیر، ماءالشعیر، آبمیوه گازدار، نکتار انواع میوه آب معدنی، شیر طعم دار، شاه میوه گازدار، شیر کاکائو، دلستر و نوشابه های مشکی و زرد را نیز در لیست تولیدش دارد. مصرف دوغ عالیس، همانطور که پیداست برای سلامتی دندان ها و بدن مفید می باشد. 

میزان فروش دوغ لیوانی عالیس

میزان فروش دوغ لیوانی عالیس

دوغ یک نوشیدنی لبنی است که، از ترکیب آب و ماست درست می شود. خاستگاه اصلی آن ایران و ترکیه است. جزء اصلی آن نمک، آب و ماست می باشد.میزان فروش دوغ لیوانی عالیس، به دلیل تقاضای بالای آن رواج دارد. دوغ لیوانی عالیس در ۲۸۰ سی سی، تولید می شود، که بیشتر رستوران ها و کبابی ها متقاضیان آن هستند. دوغ های تک نفره ی زیادی در بازار مصرف وجود دارند، که عالیس یکی از مرغوب ترین آنهاست، و سرشار از انواع ویتامین ها می باشد. دوغ لیوانی عاایس بدون گاز، و با نعنا نیز تولید این کارخانه ی بزرگ میهنی است. امروزه این شرکت عظیم لبنیاتی، با انواع و اقسام تولیدات لبنی، گام های بلندی را در صادرات این کالا به خارج از کشور برداشته است، و از این طریق توانسته ارزآوری زیادی را نصیب کشورمان کند. محصولات لبنی عالیس، به تمام شهرهای کشور نیز فرستاده می شود، که از این لحاظ بازار مناسبی را دارد. به محصولات عالیس می توان کشک را نیز اضافه کرد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close