فروش عمده نوشابه کوکا قوطی

امتیاز دهید post

یکی از نوشابه های پرطرفدار و خوش طعم موجود در بازار نوشیدنی که میزان فروش‌ عمده آن سال به سال رو به افزایش است نوشابه کوکا قوطی می باشد. امروزه نوشابه کوکا قوطی به خاطر داشتن مزه منحصر به فرد و همچنین قیمت ارزان هواداران زیادی پیدا کرده است. برای خرید عمده نوشابه کوکاکولا می توانید به سایت مرکز خرید سامان گستر مراجعه کرده و محصول مورد نظر را با قیمت استثنایی ثبت سفارش نمایید.

فروش عمده نوشابه کوکا قوطی - سامان گستر

ویژگی های نوشابه

حتما شما هم با برند و اسم نوشابه کوکا آشنایی دارید. در واقع شرکت کوکاکولا تولید کننده اصلی این نوشابه می باشد. در کشور ایران نیز شرکت خوشگوار تولید و پخش نوشابه کوکاکولا را بر عهده دارد. نوشابه کوکا نوشابه ای است بدون الکل که هواداران زیادی را به خود جذب کرده است. آنچه لازم است بدانید این است که نوشابه کوکا دارای خواص و ویژگی های فراوانی است که باعث جلب رضایت مشتریان شده است.

از جمله مهمترین ویژگی هایی نوشابه کوکا، می توان به ارزش غذایی بسیار بالای آن اشاره نمود. در ترکیبات سازنده این نوشابه می توان به پر کالری بودن در حدود 40 کیلوکالری، چربی، کلسترول، کربوهیدرات، فیبر، پروتئین، آب و هم چنین قند اشاره داشت. تمامی ترکیبات موجود در نوشابه کوکا قوطی نشان دهنده سطح بالای استاندارد این محصول است. یکی دیگر از ویژگی هایی نوشابه کوکاکولا داشتن بسته بندی ها شیک و متنوع است. در حال حاضر نوشابه کوکا در سایزها و بسته بندی های شیشه ای، خانواده و قوطی عرضه و پخش می شوند. تفاوت در بسته بندی نوشابه کوکاکولا، باعث تغییر قیمت این نوشابه ها می شود. از طرفی دیگر بایستی به دیگر ویژگی های نوشابه کوکا قوطی مثل کیفیت بسیار عالی، طعم فوق العاده و همچنین قیمت مناسب نیز توجه کرد.

مراکز پخش نوشابه کوکا قوطی

بهترین راه برای بهره مندی از مزایای خرید عمده مراجعه به شرکت ها و مراکز توزیع کننده معتبر است. چرا که سود جویان بسیاری به دنبال فروش محصولات خود، قیمت کمتری را پیشنهاد می کنند تا بتوانند اعتماد و توجه خریدار را به خود جلب نمایند. از اصلی ترین مزایای خرید به قیمت عمده می توان به قیمت ارزان تر، کیفیت بالای فروش، امکان تحویل یکجا و بهره مندی از شرایط جشنواره های فروش در خرید های مازاد، اشاره کرد.

در فروشگاه اینترنتی شرکت سامان گستر به آسانی می توانید انواع مختلف نوشابه کوکاکولا را زیر قیمت بازار ثبت سفارش کرده و از مزایای خرید عمده بهره مند گردید. بدین منظور نخست محصول مد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با افزودن به سبد خرید و پرداخت هزینه، آن را خریداری کنید. بسیاری از محصولات موجود در لیست فروش گروه سامان گستر، جزو محصولات پر متقاضی و گرانی است که با قیمت ویژه عرضه می شوند. اگر قصد خرید عمده نوشابه کوکا قوطی را دارید هم اکنون فرم مربوطه را در صفحه تماس با ما تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close