پخش عمده نوشابه زمزم پت

امتیاز دهید post

پخش عمده نوشابه زمزم پت به عنوان یکی از بهترین نوشیدنی های گازدار، با شرایط ویژه انجام می شود. کشور ما ایران جزو کشور هایی می باشد که بیشترین سرانه مصرف نوشابه در جهان را به خود اختصاص داده است. محصولات زمزم به خاطر کیفیت فوق العاده و طعم نوستالژیک خود، طرفداران بسیاری در سرتاسر کشور دارند و میزان فروششان نیز روز به روز در حال افزایش است. بازرگانی سامان گستر در زمینه توزیع عمده، عملکردی بی نظیر از خود نشان داده است.

آشنایی با تاریخچه شرکت زمزم

شرکت نوشابه سازی زمزم از شرکت های مادر در حوزه تولید و فراوری نوشیدنی های گازدار در ایران است که در زیر مجموعه خود حدود 16 شرکت را مدیریت می کند. در حال حاضر این مجموعه علاوه تولید بر نوشابه در طعم های مختلف به تولید محصولات دیگر نیز روی آورده است. شرکت زمزم ایران سالها است تحت مدیریت و مالکیت بنیاد مستضعفان می باشد. از شرکت های زیر مجموعه زمزم می توان به زمزم تهران، زمزم آبادان، زمزم آذربایجان، زمزم اصفهان و در آخر سایر زیر مجموعه های زمزم که در دیگر استان ها واقع شده اند، اشاره کرد.

نوشابه زمزم اولین نوشابه بدون الکل ایرانی بود که پس از انقلاب رونق ویژه ای پیدا کرد. این تنها بدین خاطر بود که با ظهور انقلاب اسلامی ایران، برندهای آمریمایی کنار گذاشته شدند. درست در همان دوره نوشابه های زمزم و سایر برندهای ایرانی که یکه تاز میدان بودند در ایران و سایر کشورهای همسایه و مسلمان جایگاه ویژه ای پیدا کردند. برای مثال در یک دوره زمانی این برند در عربستان سعودی جزو پرفروش ترین نوشیدنی ها بود. در نهایت باید گفت تاریخچه نوشابه سازی در ایران بسیار جالب و پر ماجرا است که حتما در مقالات بعدی توضیح بیشتری درباره آن خواهیم داد.

قیمت عمده نوشابه زمزم پت

قیمت نوشابه زمزم پت در کشور ایران با توجه به میانگین حجم سفارشات، متفاوت است. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که تمایل به خرید نوشابه زمزم به صورت عمده و با قیمت مناسب دارید می توانید، این نوشابه ها را از مرکز فروش سامان‌ گستر خریداری کنید. این مجموعه یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت های ایرانی است که سفارشات فروش انواع مختلف نوشیدنی و محصولات غذایی را در سریع ترین زمان و با قیمت کف بازار در اختیار شما مشتری های عزیز قرار می دهد.

شرکت سامان گستر به عنوان مرکزی معتبر در تلاش برای رفع نیاز مشتریان است. قیمت خرید ارائه شده در این مجموعه معمولا مناسب تر از سایر مراکز است. از طرفی قیمت دادن به مشتری به معنی ارائه قیمت برای محصولات و خدمات به مشتریان است. شاید برخی از مشتریان پس از مشاهده لیست قیمت، درباره کیفیت محصولات و خدمات دچار تردید شوند. اما باید بگوییم خدمات ارائه شده توسط این مجموعه در بالاترین سطح خود است و قیمت ارزان پیشنهاد شده تنها به واسطه ارتباط مستقیم شرکت با کارخانه تولید کننده است. مرکز پخش عمده سامان گستر چندین بار در سال نوشابه زمزم پت را با تخفیف استثنایی به فروش می رساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close