عمده فروشی دوغ عالیس خانواده

امتیاز دهید post

دوغ عالیس خانواده نوعی دوغ طبیعی به دست آمده از تخمیر و فعالیت میکروارگانیسم هایی خاص می باشد. دوغ عالیس خانواده می تواند به عنوان جایگزینی بسیار خوب برای انواع گوناگون نوشابه ها مورد استفاده قرار بگیرند. علاوه بر این دوغ عالیس گازدار، نوشیدنی بسیار سالم و پرخاصیت است. از این رو دوغ عالیس را می توان حین مصرف غذا در وعده های گوناگون مورد ستفاده قرار داد.

 

 

شناخت ویژگی های دوغ عالیس خانواده

دوغ عالیس خانواده جزو نوشیدنی های لبنی و پرخاصیتی که در بین مردم ایران بسیار مشهور و پرطرفدار است. دوغ ها از آن دسته نوشیدنی هایی اند می توان که در کل فصول سال مورد استفاده قرار داد.

دوغ عالیس به واسطه ی تعداد بسیار زیادی از شرکت های تولید کننده نوشیدنی و محصولات لبنی مثل شرکت عالیس با کیفیت های گوناگون در حال تولید اند. نکته حائز اهمیت درباره ی شرکت عالیس این است که تنوع محصولات بالایی دارد. همین مسئله باعث پوشش دهی سلایق  و ذائقه های مختلف شده است.

برای مثال دوغ عالیس خانواده نمونه ای از دوغ هایی می باشد که در طی فرایندی کاملا طبیعی و همچنین بدون به کارگیری گاز به مرحله تخمیر رسیده است. طعم خاص و منخصر به فرد دوغ عالیس گازدار، حاکی از همین موضوع است.

 

 

دوغ عالیس را می توان در وعده های گوناگون غذایی مانند شام و ناهار صرف کرد. ویژگی های دوغ گازدار عالیس باعث شده تا در حال حاضر شاهد حضور این نوشیدنی لبنی و مفید بر سر بیشتر سفره های ایرانی باشیم.

دوغ های عالیس خانواده مملو از ترکیباتی گوناگونی از جمله قند، چربی، پروتئین، ویتامین D3، کلسیم، ویتامین های گروه  Bاند. نکته بسیار جالب و قابل اهمیت درباره دوغ عالیس، وجود میکروارگانیسم هایی است توانایی از بین بردن عفونت بدن را دارند.

مراکز پخش عمده دوغ

دوغ های عالیس خانواده را می توان جزو محبوب ترین و پر مصرف ترین نوشیدنی های گازدار ایرانی به حساب آورد. دوغ ها از خانواده لبنیات اند و حاوی ترکیبات مفید برای بدن است. دوغ های شرکت عالیس در دو نوع ساده و گازدار در حال تولید اند. که یکی از بهترین نمونه های دوغ عالیس، دوغ عالیس گازدار است.

ترکیبات تشکیل دهنده دوغ عالیس عبارتند از نمک تصفیه، شیر پاستوریزه، آب و استارتر ترموفیل. شرکت تولید کننده عالیس علاوه بر تولید دوغ گازدار، دوغ بدون گاز هم تولید می کند. هر دو نوع دوغ عالیس  بعد از تولید به مراکز پخش عمده دوغ سرتاسر کشور ارسال شده و در نهایت توسط فروشگاه های گوناگون پخش می شوند.

 

 

هر فروشگاه متناسب با میزان فروش خود عرضه و تقاضای گوناگونی برای دوغ عالیس گازدار دارد. محصولات عالیس در شهرهای بزرگ پروسه عرضه و پخش پیچیده تری دارد.

دوغ های عالیس در ظرفیت ها و حجم های متفاوتی در حال تولید اند. از آن جمله دوغ های عالیس می توان به

۲۵۰ سی سی، ۱۵۰۰ سی سی و ۲۷۵ سی سی اشاره نمود. تمامی این دوغ های عالیس در مجموعه بازرگانی سامان گستر قابل سفارش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close