فروش عمده نوشابه پپسی قوطی (قیمت خرید)

امتیاز دهید post

فروش عمده نوشابه پپسی قوطی در مجموعه بازرگانی سامان گستر با قیمت خرید مناسب در حال انجام است. این شرکت بزرگ و‌ معتبر با ارائه بهترین محصولات با مناسب ترین قیمت توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب تاثیر زیادی در انتخاب این مجموعه برای خرید عمده، داشته است. این شرکت با تامین به موقع نوشابه پپسی مشتریان خود را تامین نیاز کرده و به خوبی با آنها همکاری می کند.

فروش عمده نوشابه پپسی قوطی (قیمت خرید) - سامان گستر

تاریخچه شرکت نوشابه سازی پپسی

شرکت ابر قدرت پپسی از برند های نامدار دنیا در حوزه نوشابه سازی است. بطوریکه‌ همه مردم چه در ایران و چه در سایر کشورها با آن آشنایی کامل دارند. این برند به واسطه داروسازی به نام کالب برادهم که اهل نیو برن بود، معرفی گردید. در اصل برادهم، نوشابه پپسی را با هدف درمان معده درد تولید کرد. نام پپسی از اسم پپسین (نوعی آنزیم گوارشی) برگرفته شده است. این فرد این نوشیدنی را با ترکیبی از شکر، وانیل، کارامل، دانه‌ کولا و سایر افزودنی‌ها تولید کرد. از همین رو در مدت زمان کوتاهی، خیلی سریع طرفداران زیادی در اقصی نقاط جهان پیدا کرد.

با گذشت زمان این نوشابه با توجه زیادی از طرف مردم عادی مواجه گردید. کالب برادهم در سال ۱۹۰۲ میلادی شرکت خود را در اتاق پشتی داروخانه خود با نام پپسی کولا تاسیس نمود و برای ثبت برند تجاری خود نیز، از دفتر حفظ کپی رایت ایالات متحده درخواست مجوز کرد. برادهم ابتدا خودش پروسه تهیه و فروش این‌ نوشیدنی را انجام می‌داد اما خیلی سریع متوجه شد که اگر از بسته‌بندی بطری‌ استفاده کند امکان استفاده از آن برای مردم در همه جا مهیا خواهد شد. در حال حاضر در کشور ما فروش عمده نوشابه پپسی قوطی بسیار بالا است و شرکت های معتبر زیادی با قیمت خرید مناسب آن را ارائه می کنند.

خرید عمده نوشابه پپسی قوطی

چنانچه قصد سفارش عمده نوشابه پپسی قوطی با قیمت خرید مناسب را دارید، می توانید از طریق فروشگاه‌ اینترنتی سامان گستر این کار را انجام دهید. در هر صورت اگر قصد سودآوری‌ بیشتری دارید، بهتر محصول مورد نظر را از عمده فروش تهیه کنید. بدین صورت می توانید از تخفیفات ویژه بهره مند شوید و محصول مد‌ نظر را با قیمت مناسب تری خریداری کنید.

لیست کاملی از محصولات غذایی و نوشیدنی که امکان خرید به قیمت عمده دارد در نخستین صفحه وب سایت بازرگانی سامان گستر درج شده است. علاوه بر این اطلاعات کاملی درباره هر یک از محصولات به همراه هزینه درخواستی نیر درج گردیده است. خریداران محترم در صورت عدم دسترسی به اینترنت می توانند با واحد فروش تماس حاصل کرده سفارش خود را نهایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.


⚠️ حداقل سفارش 200 کارتن می‌باشد ⚠️
Close